Ve spolupráci s agenturou TSM Vyškov vás zveme na ON LINE seminář
Trénink obchodních dovedností
KDY: 1. 12. 2022 - 9:00 - 14:30 h
Popis kurzu
Cíle školení:
Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Určeno:
Vedoucím prodejních týmů, obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Obsah:
- Zásady efektivní komunikace
- Nové trendy v obchodování
- Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
- Brzdy a ztráty při komunikaci
- Umění empatie - klíč k ovládání taktu
- Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
- Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
- Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
- Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
- Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
- Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
- Základy obchodního jednání
- 6 etap obchodního jednání
- Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
- Akvizice nových klientů
- Tipování zákazníka
- První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
- Rozpoznání kupních signálů
- Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
- Tipy k jednání o ceně
- Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
- Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
- Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
- Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
- Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
- Reflexe celého tréninku
Upozornění a certifikáty
Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.