Určeno:
Obchodním zástupcům , prodejcům či obchodníkům, kteří absolvovali ZÁKLADY PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo v prodeji se již nějaký čas pohybují..
Dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci se zákazníky a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje, seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami, naučit se efektivně zjišťovat potřeby zákazníků, atraktivně prezentovat své zboží nebo služby, reagovat na námitky zákazníků a dosahovat co největších prodejních úspěchů.
Metody školení:
Tréninky jsou vedené interaktivní formou. Základní metodou výuky je učení prožitkem. Tento způsob umožní od počátku aktivní spolupráci všech účastníků. Důraz klademe na nácvik konkrétních praktických dovedností za využití kamery.
OBSAH
9. 00 - 12. 00 hod.
Nové trendy v obchodování
-
Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat – jednoduchý a účinný test,
-
kde rozpoznáte, jak osobně dobře (ne)umíte naslouchat
-
Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
-
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
-
Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
-
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
-
Aktivní trénink za použití videokamery
Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku
-
Jak zaujmout zákazníka po telefonu v prvních 3 větách
-
Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu
-
Příjem objednávek a vymáhání pohledávek po telefonu
-
Úsměv je slyšet
-
Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem
12.00 - 13. 00 hod. oběd
13.00 -15.45 hod
Stěžejní techniky obchodního procesu
-
Otevírače komunikace – pár dobrých tipů, čím je vhodné započít konverzaci
-
Charakteristika služby a učinění výhodné nabídky z pohledu zákazníka
-
Znalost produktu (benefity - užitky) z pohledu zákazníka
-
Případová studie “Prodávejte užitek”
-
Techniky kladení otázek – vypracování seznamu 80% otázek kladených námi a 80% otázek kladených klienty – praktické cvičení
-
3 dobré tipy, jak vytěsnit konkurenci
-
Námitky a jak jim předcházet
-
Vyjednávání se zákazníkem o ceně
-
Uzavření obchodu - pár dobrých rad pro uzavření obchodu
-
Práce na videokameru – obchodník versus zákazník
15.45 - 16. 00 hod.
Ukončení školení, předání certifikátů, diskuse
Každý absolvent tohoto kurzu získává v ceně kurzu i 4. lekce e-learningu, jako doplněk k probranému učivu.
Na našich stránkách v sekci e-learning – otevřené kurzy – ukázka kurzu - si můžete 1. lekci e-learningu vyzkoušet.
Kód kurzu: 012013
Cena: 3.900 Kč bez DPH nová cena: 2.900 Kč bez DPH
Objednávka a další informace: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tel: +420 602 871 480 - Dr. Kadétová