PROFESIONÁLNÍ OBCHODNÍ DOVEDNOSTI

Zveme vás na otevřený kurz v Olomouci, který navazuje na školení ZÁKLADY OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ

KDY: 24. 3. 2016,   9.00 - 16.00 hod

KDE: BEA Campus Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc

 

POPIS TRASY:http://www.beacentrum.cz

Určeno:

Obchodním zástupcům,  prodejcům či obchodníkům, kteří absolvovali ZÁKLADY PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ  nebo mají již zkušenosti z prodejem.

Dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.

Cíle školení:

Prohloubit osvojené  principy profesionálního prodeje, seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami, naučit se efektivně zjišťovat potřeby zákazníků, atraktivně prezentovat své zboží nebo služby, reagovat na námitky zákazníků a dosahovat co největších prodejních úspěchů.

Metody školení:

Tréninky jsou vedené interaktivní formou. Základní metodou výuky je učení prožitkem. Tento způsob umožní od počátku aktivní spolupráci všech účastníků. Důraz klademe na nácvik konkrétních praktických dovedností za využití kamery.   

Na tento první školící den bude následovat další, rozšiřující školení obchodních dovedností v dalších měsících.

Podrobný obsah:

9. 00 - 12. 00 hod.

  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat – jednoduchý a účinný test, kde rozpoznáte, jak osobně dobře (ne)umíte naslouchat
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Aktivní trénink za použití videokamery
  • Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku
  • Jak zaujmout zákazníka po telefonu v prvních 3 větách
  • Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu
  • Příjem objednávek a vymáhání pohledávek po telefonu
  • Úsměv je slyšet
  • Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem

12.00 - 13. 00 hod. oběd

13.00 - 15. 45 hod

  • Stěžejní techniky obchodního procesu
  • Otevírače komunikace – pár dobrých tipů, čím je vhodné započít konverzaci
  • Charakteristika služby a učinění výhodné nabídky z pohledu zákazníka
  • Znalost produktu (benefity - užitky) z pohledu zákazníka
  • Případová studie “Prodávejte užitek”
  • Techniky kladení otázek – vypracování seznamu 80% otázek kladených námi a 80% otázek kladených klienty – praktické cvičení
  • 3 dobré tipy, jak vytěsnit konkurenci
  • Námitky a jak jim předcházet
  • Vyjednávání se zákazníkem o ceně
  • Uzavření obchodu  - pár dobrých  rad pro uzavření obchodu
  • Práce na videokameru – obchodník versus zákazník

15.45 - 16. 00 hod.

  • Ukončení školení, předání certifikátů, diskuse

      Kód kurzu: 012016

     Cena: 3.900 Kč bez DPH  nová cena: 2.900 Kč bez DPH

    Více informací: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

     Tel: +420 602 871 480 - Dr. Kadétová