Praktický telemarketing

Určeno pro:

Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.


Cíl školení:

účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.

Obsah školení:

  • Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku
  • Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu
  • Úsměv je slyšet
  • Standardy v představování
  • Pravidla jednání po telefonu
  • Základy telemarketingu
  • Charakteristika a výhody
  • Přirozené vedení hovoru
  • Kriteria úspěšnosti
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních možností
  • Kolik minut má trvat standardní rozhovor?
  • Intonace = základ telefonické komunikace
  • Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka
  • Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně
  • Nasazení maximální ochoty a empatie
  • Jak ukončit rozhovor
  • Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem
  • Jak si nenaběhnout, praktický nácvik
  • Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Přihláška zde: