Určeno pro:
Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.
Cíl školení:
účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.
Obsah školení:
- Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku
- Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu
- Úsměv je slyšet
- Standardy v představování
- Pravidla jednání po telefonu
- Základy telemarketingu
- Charakteristika a výhody
- Přirozené vedení hovoru
- Kriteria úspěšnosti
- Aktivní vyhledávání nových obchodních možností
- Kolik minut má trvat standardní rozhovor?
- Intonace = základ telefonické komunikace
- Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka
- Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně
- Nasazení maximální ochoty a empatie
- Jak ukončit rozhovor
- Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem
- Jak si nenaběhnout, praktický nácvik
- Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.
Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.