Top

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie zákazníka ONLINE

1.12.2023


Ve spolupráci s agenturou TSM Vyškov vás zveme na on line seminář:

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie zákazníka

 

Určeno:

Obchodním zástupcům,  prodejcům či obchodníkům, kteří absolvovali ZÁKLADY PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem.
Dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje, seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami, naučit se rozpoznat typy klientů, zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti a dosahovat tak co největších prodejních úspěchů.
Obsah školení:

  • Jak se liší zákazníci a čím je nejvíce ovlivníte
  • Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik
  • Strategie jednání s problematickými typy osobností
  • Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace
  • Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků
  • Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom
  • Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský
  • Videoukázka – rozbor jednání klientů
  • Prestižní klient
  • Jaký je Váš typický zákazník – skupinové  praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků
  • Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.