Obchodní a společenská etika

CÍLE:

Budete se cítit sebejistě v nejrůznějších situacích společenského styku

Poznáte pravidla současného bontonu a praxe a bude posilovat vlastní pozitivní image.

Vyvaruje se nevhodnému chování a vystupování při styku s veřejností, při obchodních jednání v tuzemsku i zahraničí a při mnoha dalších pracovních i společenských příležitostech.

OBSAH:

  • První kontakt se zákazníkem
  • Pozdrav
  • Kdo koho zdraví • druhy pozdravů (formální, neformální ap.)
  • Podání ruky • políbení (tváře, rtů, ruky)• zlozvyky při pozdravech rozloučení
  • Co vyjadřuje jednotlivý styl stisku ruky a jak to může vnímat zákazník
  • Představování
  • Kdo koho komu představuje
  • Kdy je nutné být představen/a
  • Formy představování sebe a  druhých 
  • Reakce na představování druhých
  • Vizitky
  • Oslovování a titulování  - pozor na některé novodobé tituly
  • Upravenost = důležitý bod vašeho výrazu
  • Proč je image rozhodující? – jaký oděv je vhodný na jednání s klientem a nač být opatrný
  • Co může /a také nemusí/ zničit váš zevnějšek
  • Oblečení a barvy - využití psychologického působení barev v profesionálním šatníku
  • Tajemství vytříbeného vkusu
  • Profesionální obchodník/manažer – závěrečná tečka za stoprocentní reprezentací

Kontaktní formulář

Chcete se dozvědět více o tomto kurzu? Neváhejte nás kontaktovat.

 

Please type your full name.
Invalid email address.
Neplatný vstup
Neplatný vstup