CÍLE:
Budete se cítit sebejistě v nejrůznějších situacích společenského styku
Poznáte pravidla současného bontonu a praxe a bude posilovat vlastní pozitivní image.
Vyvaruje se nevhodnému chování a vystupování při styku s veřejností, při obchodních jednání v tuzemsku i zahraničí a při mnoha dalších pracovních i společenských příležitostech.
OBSAH:
- První kontakt se zákazníkem
- Pozdrav
- Kdo koho zdraví • druhy pozdravů (formální, neformální ap.)
- Podání ruky • políbení (tváře, rtů, ruky)• zlozvyky při pozdravech rozloučení
- Co vyjadřuje jednotlivý styl stisku ruky a jak to může vnímat zákazník
- Představování
- Kdo koho komu představuje
- Kdy je nutné být představen/a
- Formy představování sebe a druhých
- Reakce na představování druhých
- Vizitky
- Oslovování a titulování - pozor na některé novodobé tituly
- Upravenost = důležitý bod vašeho výrazu
- Proč je image rozhodující? – jaký oděv je vhodný na jednání s klientem a nač být opatrný
- Co může /a také nemusí/ zničit váš zevnějšek
- Oblečení a barvy - využití psychologického působení barev v profesionálním šatníku
- Tajemství vytříbeného vkusu
- Profesionální obchodník/manažer – závěrečná tečka za stoprocentní reprezentací
Kontaktní formulář
Chcete se dozvědět více o tomto kurzu? Neváhejte nás kontaktovat.