Firemní kultura

Každá firma má svou vlastní kulturu. Pokud je firemní kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance, ale také na zákazníky.

Pro koho je kurz určen?

Management, majitelé firem, pracovníci oddělení - lidských zdrojů, komunikace, atd.

Cíl:

Poznat zákonitosti firemní kultury a možnosti její ovlivnění. Znát, kdy a jak firemní kulturu změnit
Umět využít metody měření firemní kultury.

Co získá absolvent kurzu?

  • Získáte odborný základ v oblasti problematiky firemní kultury
  • Na základě poznatků budete moci analyzovat typ firemní kultury, její nedostatky, které ovlivňují chod firmy interně i ve vztahu k okolí
  • Seznámíte se s praktickými příklady ať už s pozitivními či negativními výsledky z případových studií

Obsah:

  • Co je to firemní kultura
  • Vlastnosti a specifika firemní kultury
  • Silná a slabá firemní kultura, charakteristika, výhody, nevýhody
  • Fáze firmy a vliv na kulturu
  • Analýza firemní kultury a její typologie
  • Prostředky firemní kultury
  • Kdy je prospěšná změna firemní kultura, možnosti ovlivňování firemní kultury
  • Předpoklady k úspěšným změnám, formování postojů zaměstnanců
  • Podniková identita
  • Zpětná vazba změn ve firemní kultuře
  • Nezdravé podnikové kultury
  • Jaké prostředky používá firemní kultura, symboly
  • Podniková etika
  • Firemní kultura nadnárodních společností a řízení organizačních změn
  • Případové studie

Chcete více informací o tomto školení? Napište nám

Please type your full name.
Invalid email address.
Neplatný vstup
Neplatný vstup